"Budgetrenovering": Köket och matsalen

Nu äntligen har jag lyckats knäcka koden för att komma in här... nja eller inte. Egentligen är det tack vare min man ;)

Nu har vi äntligen sen någon vecka satts igång med renovering i hemmet efter en "lång" paus över julen.
Nu har vi faktiskt påbörjat med "budget" renovera i köket och matsalen med lite nya varor! Det kommer att bli någorlunda förändring ;) Nu när jag ser på bilden så har vi kommit rätt långt, fastänt det är en del kvar som måste göras! Några saker från denna bilden finns inte kvar idag. Än så länge är vi bra nöjda och jag kan säga att det är lite härliga färger i köket... ;) Eftersom klockan är ganska mycket så tänker jag snart gå och lägga mig. Jag får ta och lägga in flera bilder från renoveringen någon dag.. ja när jag hinner! ;)

.
Ett "tråkigt" kök...

Dröm sött!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ser fram mot nya bilder! Spännande ju! Det behöver ju inte kosta skjortan att renovera köket, bara piffa ipp lite och byta färger!

2011-04-11 @ 15:38:21
URL: http://rainred.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0