Bordets makeover!



Ser ni vad vi har gjort ikväll? :) Ja vi har grundmålat bordet! Känns riktigt bra och VI tycker så mycket om ljust och vitt. Johny har ännu en gång till förvånat mig med att verkligen visa att han gillar "mycket" vitt! Vi tycker det är så fint med vitt med fina detaljer till som massa ljuslyktor osv. Jag har några fina lyktor liggande och dessa ska jag ta fram när rummet är klart, gissa om jag längtar!

Nu som är kvar att göra i rummet: Lite slipning, därefter blir det målning och tapetsering! Och så elen som ska också fixas till. Bordet ska jag måla ett par gånger till. Jag har länge funderat om vi inte skulle måla bordet också.. och jag är riktigt nöjd. Detta kommer att ljusna upp rummet. Jag har känt att rummet varit ganska dystert med mörka möbler och har heller aldrig trivts bra med det. Det är ju inte bara sälja och köpa nytt! Våra skinnsoffor köpte vi för snart 4 år sen och det är faktiskt ett av det bästa möbel-köp vi gjort. :)

Nu ska jag förbereda för morgondagen då flickorna ska till förskolan och jag ska till jobbet! Ska bli härligt att få träffa barnen igen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0