Myror i brallan...


Före och jag har aldrig riktigt gillat stilen... men det ska bli bättre!


Nu ser det ut så här, gult på väggarna efter ha tagit bort det gamla tapeterna. Imorgon får vi flytta på alla möbler inför slipningen av väggarna :)

Som ni ser, så ville Johny riva bort dessa fula tapeter från väggarna, när vi ändå höll på med "staketet" som vi skulle ha tapetserat tidigt i veckan. Har man myror i brallan, då är det bara köra på! :) Det ska bli otroligt skönt att få slippa dessa fula buckliga tapeter! När vi flyttade in så målade jag och syrran dessa väggarna, efter det hade tapeterna börjat "lossna" så det har blivit fult och rätt irriterande att vi pratat om det länge. Så det ska bli skönt att få fina väggar till slut!

Igår kväll rev Johny bort allt, otroligt lätt och snabbt! Jätte skönt!
Ikväll spacklade han.. ja jag kan säga att jag har blivit väldigt trött och orkelös nu sista dagarna. Jag vill så mycket men orkar hela enkelt inte just nu. Detta är inte likt mig och något irriterande men snart så! Det har varit otroligt mycket på det sista tiden med jobb och annat.

När Johny höll på med spacklingen, så upptäckte han att ena väggen mot utsidan är väldigt kallt. Så att han vill riva väggen och "göra" ny så man säga.... vilket jag inte känner för det just nu fast jag förstår hans tanke till detta. Tror allt vi får riva och "isolera" bättre. Ja ibland blir en renovering mer än vad man räknar med! Men som tur har vi grejer för det mesta hemma så det är bara köra på! :)

Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig.. blir jobb för mig imorgon och hela lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0