Ljuvlig tapet..



Idag har jag och tjejerna varit på årets rea hos Sandbergs tyg & tapet där vi fick släpa med oss hem 8 st rullar! Det är tapeten på bilden som jag tog med kameran, visst är den underbar?! Den ska vi ha i köket och matsalen... ja men det får vi vänta ett tag till för när vi är klara med vardagsrummet får vi vila ett tag tycker jag iallafall! ;)

Det går framåt med vardagsrummet, ikväll har vi städat bort all slipdamm och förberett oss inför målningen och tapetseringen! Ska bli underbart när allting är klart.. har nog allt blivit lite trött på röran hemma! :)

Ha en underbar helg!

Kommentarer
Postat av: Helen

Hej jaa jag har också böjat gilla vitt mer o mer, gjort hallen mycket i vitt,. Sovrummet nästa, blir lite mycke för vi har allt i trä där, men det får vi allt se vad vi bestämmer hur vi gör. Du sätter väl in en före o efter bild på v-rummet när det e klart ?

2010-10-30 @ 14:21:50
URL: http://helen-carlsson.blogspot.com
Postat av: Linda

Vilken ljuvlig tapet! Vill också ha:).

2010-10-30 @ 23:53:28
URL: http://nakit.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0