Dagens vardagsrum & matsal


Dåliga bildkvalitet pga slipdammet :)



Ja så här ser det ut i vårt hem nu.... stök och möbler på möbler! Vi fick proppa in stora soffan och resten av möblerna bakom tvn som ni ser. Vi fick ta fram lilla soffan att använda i vår tillfälliga matsal kombinerat tv rum! :)

Det röda tyget blåste då pga Johny öppnade fönstren och vi har lakanet för att skydda mot slipdammet som annars lätt hamnar överallt.

Vi har blivit tvungna att riva ena vägg/hörn för vi upptäckte att det kom kylan därifrån. Det visade sig att det mössen har varit där och busat till med isoleringen osv. =) Så nu är det tätat igen och nya gipsskivor!

Ja nu längtar jag att få vardagsrummet bli klart!! Imorgon blir det slipning av rummet igen, därefter hoppas jag på tapetsering och målning! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så bra att TVn finns. :D

Föresten, vad tycker du om min blogg? Då menar jag inte designen som jag nyss har ändrat efter en omröstning på hur den skulle se ut, utan innehållet. Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-27 @ 18:05:16
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0