Resultatet


Ni kommer väl ihåg detta? ;)


Så här blev det och vi är riktigt nöjda.. här kommer julgranen få stå till julen. Kökssoffan kommer att åka in till matsalen igen och slagbordet kan man fälla ihop till liten! Praktiskt! :)


Lite mysigare bild... :)


Sköt fram soffan nära väggen som inte torkat klart än men jag kunde klart inte vänta! ;)
Ville ta kort och visa här på bloggen!


Mysig stämning!


Ikväll har gubben målat fönstret, blev riktigt fint!! Så skönt med mindre brunt från fönstret.. det bruna syntes så mycket som vi absolut inte gillade! Sen får det bli fönster målning i det andra rummet också som har en likadan fönster.

Nu är det inte så mycket kvar att göra, jag tror faktiskt att det är bara dörren kvar.. denna dörren som går ned till källaren. Den ville gubben ta bort tapeten som finns i mitten av dörren, och måla den istället till vitt. Ja det blir fint när det hela är klart! :)

Kommentarer
Postat av: Marika

Vad duktiga ni är och så fint det blev!

Kramis från Marika på Karlsdal

2010-11-08 @ 21:48:15
Postat av: Summer

WOW det blev fint. Jag är avundsjuk på dig. Ni kan rensova hem vad ni vill. Min dröm köp en hus. :)

2010-11-08 @ 21:53:29
Postat av: Birgitta

Hejsan! Oj vad ni är duktiga o fixa till i erat hus. Det blir Sååååå fint. Roligt följa hur duktiga ni är, skulle önska se barnen med!!!!! Kram mamma, svärmor, farmor

2010-11-09 @ 15:38:51
Postat av: Linda

Vi tänker också på er:).



Ert hus blir så fin:). Många kramar.

2010-11-12 @ 11:12:45
URL: http://nakit.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0