Nya vardagsrummet i bilder

Hej! Hoppas allt är väl. Själv har jag varit sjuk och riktigt förkyld och nu först verkar det ge med sig, hoppas jag verkligen! I veckan kunde vi äntligen använda vardagsrummet igen. Efter en hel del spackel, slipning och målning. Väggarna blev så fint, nu slipper vi se dessa fula tapeter som lossnat och sprickor varstans! :)
Dock är rummet inte riktigt klart än, som listerna ska sättas dit och ny tvbänk består fortfarande på listan. Högtalarna åker nog ut så fort det nya tvbänken tagit sin plats.

Här tänker jag köra med bilder idag istället.


Ni kommer väl ihåg hur vardagsrummet såg ut innan? Lite tråkigt..


Rummet var så kul för tjejerna, när rummet ekade. Här var väggarna äntligen klara!


Fondtapeten från Sandberg. Tapeten är mörkgrå med silver(?) Tycker den ger en behaglig känsla, det ska vara mörkt bakom tv!


Vår vackra ljuslykta passar in!


Vill så gärna ha ny platt tv istället för tjocktv.. men det är ingen prio så det får vänta! :)


Dvd hyllan som blev rätt bra, vi hade vänt på tavellisterna så vi kunde ställa saker på dem istället. Bra och billigt..


Närbild..


Vår fina byrå som står bredvid soffan..


Tavlan som tjejerna gjort alldeles själva, den fick klart sättas upp på väggen. Den ger oss glädje, tjejerna hade det riktigt kul att få kladda sig med färg...


Väggen med tavlor, pinuppor och 50 tals gillar vi!


Vardagsrummet..

Kom på nu att vi ska måla fönstret i veckan till vitt! Vi har också köpt ny fönster bräda för den förra var så ful tyckte Johny så han slängde ut den! :)

Ha en underbar vecka!

Kommentarer
Postat av: Helen

Snopen? VArför då, haha det första ja gjorde va ju att kommentera ditt blog så att jag skulle höra av mig. =) Ja, jag vet inte om jag behåller bloggen länge efterso mdet är ju inte jag egentligen men testa måste man ju. V-rummet blev fint! Sjuk ? JAg med! Haha blev de igår kväll.. Krama

2010-11-08 @ 07:42:02
URL: http://helen-carlsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0