Tegelvägg i sovrummet


Efter en fundering bestämde jag mig att göra det Johny velat, att ta fram tegelväggen. Jag trodde inte att det var så lätt.. men ack fel jag hade fast det var ganska kämpigt att ta bort. Men det gick och jag blev klar på en timma idag!

Jag är annars väldigt förtjust i tegelvägg, tycker de är så charmiga.. då menar jag äkta sådan. Absolut inte såna fula fusk tegel tapet. Vi kommer nog ta fram tegelväggen i köket en dag också!


Fick öppna alla fönster, och se vilken härlig utsikt vi kommer få när vi inviger sovrummet! :)


Nästan klar....


Klart! Eller inte... städningen får jag ta an i ikväll efter jag lagt flickorna!


Visst blev det fint! Får dock tvättas och göra den finare!

Imorgon ska jag nog ta an och riva bort skåpet! Renoveringen har stannat av lite nu några dagar eftersom flickorna varit sjuka och vi har klyvt en hel del ved som tar sin tid. Inte är vi klara men lär bli det till helgen!

/ Jessica

Kommentarer
Postat av: jennifer

vad fin tegelväggen var.. Men som du sa, det blir finare:) du är verkligen jätteduktig.. renovera för det mesta själv och tar hand om 2 barn:) Man får lite inspiration av dig till framtids lägenhet:)

2010-05-26 @ 16:48:22
Postat av: Linda

Gaah!! Det tog mig dagar att komma in till din blogg! Puh! Det blev något fel men nu är jag här:). Helen undrar om du har samma nummer? Ja visst..kom hit och hälsa på:). Ni är välkomna. Jag och Helen vill också komma och titta på er svartvita hus;). Kramar.

2010-05-27 @ 12:56:38
URL: http://nakit.webblogg.se/
Postat av: Christl

Härlig utsikt från fönstret. Helt annorlunda än när jag var där i vintras.

2010-05-28 @ 14:51:30
Postat av: Tobias

Längtar tills du uppdaterad blogg, förstår om att du har mycket annan att står på just nu...

2010-06-11 @ 21:08:27
URL: http://mortsgnesaibot.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0