Ny familjemedlem



I dagarna har vi fått hämta hem en ny underbar familjemedlem, en renrasig  Helig Birma katt. Hon är en fullträff kan man säga! Hon är.. busig, gosig, väldigt tam och tålig.. tycker om att vara med oss! Ja väldigt obeskrivligt underbar!! Jag är förälskad i denna lilla underbara godingen! 

Men nu kallar sängen och imorgon väntas arbetsintervjun mig! :-) Jag kommer förhoppningsvis hinna blogga igen i veckan! Man har knappt tid nu förtiden och dessutom har flickorna blivit sjuka igen i feber. När ska det bli nog? Har ju blivit sjuka ungefär varannan vecka i flera månader nu.

Ha en underbar vecka!


Kommentarer
Postat av: Miss Borén

hejsan, sött katt ni hämtat med hem :) fint ni ordnat o jobbat i huset. lycka till med intervjun. kram

2010-05-24 @ 23:21:19
URL: http://missboren.blogg.se/
Postat av: Sarah o Linus

Åh jätte fin o söt katt ni fått hem =) Hur reagerade Tyko katten? =) Kram

2010-05-25 @ 10:23:43
Postat av: Jenny

Åh, vad underbar hon är. Om jag inte var allergisk så skulle jag vilka ha en Helig Birma. Såå söta och underbara. :)

2010-05-25 @ 12:28:10
URL: http://livetsnjutning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0