Heltäckningsmattan borta!


Tjoho! Nu är den äckliga mattan äntligen borta!

Jag gjorde det vid lunch och jag kan lova att jag blev lagom svettig, mattan satt nästan ordentligt fast. Och dessutom var den så gammal så att den nästan ruttnade när jag tog tag i den. Och så miljoner spikar! Nu har jag flera skärsår lite överallt. Usch, men vad härligt att den är borta fastän den står "fint" i balkongen! Men jag hoppas att någon annan kan ta i det senare. Vem behöver jag nog inte säga... Hihi. Man ser även tydligt vart det gamla köket stått tidigare! Det är ju lite kul med att behålla lite av det gamla.. vi ska ju som sagt slipa och måla golvet.. Sängen ska stå mot där köket varit så "köksgolvet" kommer inte synas mycket.

Men jag tycker allt att jag varit duktig... ;-)

Kommentarer
Postat av: Charlotta D

jaa. trägolv är bättre än mattan! :D

Bra jobbat... Du har en fantastik smak o stil som speglar i huset. :)

Kram

2010-05-11 @ 08:28:54
URL: http://www.youshookme.bloggplatsen.se
Postat av: Linda

Du är jätte duktig:). jag minns mitt gamla sovrum hos mor och far när vi tog bort heltäckningsmattan. Det var spikar överallt! Men det var skönt att bli av med den! Den var vit för kanske 40 år sen var grå när vi tog bort den..usch.

2010-05-12 @ 21:21:58
URL: http://nakit.webblogg.se/
Postat av: sofie

hejsan hoppsan!

skulle bara se om du fortfarande minns mig eller om du har verkligen försvunnit i renovera träsket? =) hehehe,



nu är det inte ens en månad kvar tills skolan slutar och man går för ledighet/sommarjobb, täntke höra med dig om du använder samma mobilnr för jag har försökt sms dig flera ggr utan något svar... ?



Skulle vara så roligt få träffa dig/er..



KRAM!

2010-05-14 @ 21:49:48
URL: http://pipomusik.bloggplatsen.se
Postat av: Melodie

Råkade hamna här av någonstans, himla skoj med renovering! Gillar ert hall, den är snygg och såklart flickornas lekrum/sovrum. :) Önskade att jag var så kreativ med inredning och sånt där.. Har massa grejer som jag borde måla om men... Segar med det. Usch borde dra i gång med det. Är imponerad av dig.. ;)

2010-05-17 @ 22:36:02
URL: http://highdoldace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0