Lite nytt i matsalen



Matgruppen. det roliga med matsalen tycker jag är dessa skåp mot köket. Man kan öppna dem och ta fram tallrikar, glas osv. Fast vi använder dem väldigt sällan... Det nya som vi satt upp nyligen är dessa skyltarna "Fånga dagen" vi fått av goa Pia. Jag har funderat och funderat vart vi skulle sätta upp dem, jag ville helst sätta upp dem på en "mörkare" vägg. Men vi har nämligen nästan bara vitt överallt på väggarna.. men det blev ju rätt bra där det hänger nu. Det är härligt varje gång man sätter sig vid bordet och ser denna..



Fick dessa fina ljusstakar av maken som jag är glad över.. och så denna vackra blombuketten fick jag även av maken! Visst är de fina.


Närmare bild på skyltarna.


Här ser man lite nytt också, korgen med tidningar i har jag fått i födelsedagspresent för ett tag sen av vår fina vän Helen. Den snygga klockan köptes nämligen på Gekås för ynka 35 kr tror jag det var...

Var rädd om dig!

Kommentarer
Postat av: Elenor & Alfred

snygg! jag avis på er! grr :D

2010-05-27 @ 18:11:07
URL: http://www.ellyellis.blogg.se.
Postat av: Pia

Fånga dagen, är så sant som det är skrivit....Varje dag är en gåva, som man varmt ska vårda...man vet aldrig vad morrondagen har att ge...så lev här och nu, Kram till hela familjen :)

2010-06-13 @ 21:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0