Vilket av dem...?

Vi har spacklat och gjort iordning Wildas sovrum under tiden och nu är vi snart klara för tapetsering!

Vi har tapeter klara hemma och de är två olika.. ena med rutigt rosa med vitt och det andra är rosa med vitprickigt. Men vi har bestämt att köpa tapeter för till en vägg, alltså en fondvägg. Jag har varit lite osäker och jag är sååå förtjust i två olika tapeter, ena från Pip Intrade och det andra från Borås Tapeter.


Ska vi ta denna "vanliga" med stjärnor från Borås Tapeter?

Men jag är väldigt förälskad i denna här från Pip Intrade... en aning lite dyrare men visst är den underbar?



Just nu lutar det åt denna fina tapeten från Pip Intrade ... Eller vad säger ni? :)

Kommentarer
Postat av: jenny

pip intrade helt klart! har sett två tjejer ha denna tapet och det var otroligt fint!!! så ta den tycker jag!!

2010-03-29 @ 16:41:41
URL: http://jenny86.blogg.se/
Postat av: Christl

Jag tycker att du ska ta den från Pip Intrade. Vilken gullig tapet. Den andra var mer "vanlig".

Fåglar passar väl Wilda som är så snabb och är här och där precis som fåglar.:-)

2010-03-29 @ 16:45:55
Postat av: Jenny

Ta den från Pip Intrade. Den är underbar! :)



Kram Jenny

2010-03-29 @ 20:48:11
URL: http://livetsnjutning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0