Så här fint hemma har vi!

Kan lova er att det är en röra hemma, men det blir väl så när man ska flytta! Det är faktiskt liiite roligt att få packa, för då vet man att man ska flytta till något fint, dessutom något som vi kommer få äga och göra precis som vi vill! Ja det känns helt fantastisk!!

Men... här som ni nog förstått tog jag en liten paus från packandet.. Jo det finns faktiskt en liten sak jag vill visa er! Här hjälper Agnes mig med att packa ner leksaker bland annat. En duktig tjej är vad hon är! Men titta vem som är lata just nu...?


Jajamänsan, husets karlar, visst är det typiskt karlar!! Hihi. Nej det är han så klart värd efter dålig sömn ett bra tag. Får även tilläga att han varit duktig igår, som håller på med köksmöblerna som är snart klara! Bara bordet kvar. Så skönt!


Taddaaa, se sååå snygg gubben är! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejj hej ,jätte fin blogg.

Vad gör du ??

(svara i kommentar på mitt senate inlägg <3 )

KRAM ; ANTONIA <33

2010-01-05 @ 16:15:47
URL: http://antoniialunden.blogg.se/
Postat av: Fia

Hej!

tack för att du gillar min blogg, försöker skriva så varierat som möjligt. :) Du har också en kul blogg.

Nicklas hälsar tillbaka så got och det är bara bra med oss :) kram

2010-01-05 @ 22:01:31
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: Jonas

Åh, haha Tyko är fortfarande sig lik! :') Saknar honom...

2010-01-21 @ 23:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0