Färglagt klart



Nu har jag målat dockhuset klart och som Agnes ville, fick hon en rosa rum. Jag fick måla toaletten till turkos eftersom det skulle bli svårt att tapetsera där.

Ikväll ska jag tapetsera med matchande tapeter, jag ska nog använda fina mina papper som jag har till scrapbooking. Jag har en hel del tapet bitar hemma och presentpapper också. De får jag titta på senare idag.




Rosa på sidorna med turkos på benen. Svart tak.

Och ja de, rosa och turkos är i samma färg som barnmöblerna! :-)

Vad tycker ni än så länge?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det är jättefint! =) kram

2010-01-23 @ 14:05:12
URL: http://www.familjen-englund.se
Postat av: Johny Ahlinder

Riktigt snyggt älskling..

2010-01-23 @ 15:47:09
Postat av: Christl

Huset blev jättefint. Scrappingpapper passar ju perfekt till tapeter. Jag köpte tapeter till dockskåp när jag gjorde iordning en av barnens dockskåp

2010-01-24 @ 10:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0