Matsalen

Här kommer några bilder på vår matsal. Men som vi nyss flyttat till huset, lär det bli en del ändring framöver. Men än så länge ser det ut så här. Vi trivs och det är en mysig stämning där som gör så att vi gärna sitter där ofta.


Här ser ni luckorna mot köket, vi kan ta fram tallrikar, glas m.m därifrån så vi slipper gå runt till köket.


Vår smala vitrinskåp som passar in så bra. Guldspegeln köpte jag för ett tag sen på Erikshjälpen. Pallen från Ikea, som vi målade om.


Fina tallrikshyllans som jag fyndade på tradera. Jag kommer att ändra och pynta när jag känner för det. Här finns det lite minnesaker och bokstaven K står för Kärlek, fast det kan stå vilket ord som helst. Som Kök, eller Klantskalle? ;-) Välkommen skylten fick vi av min syster med familj i inflyttningspresent.


Närbild på skylten, blomman och skorna som Johny haft när han var liten.


Som ni ser blev bordet både svart och vitt! Jag målade bordskivan till vitt men jag slipade fram det svarta lite så det ser lite nött och slitet.

Nu får ni allt och kommentera vad ni tycker! Gör mig peppad så att jag kanske börjar skriva oftare här på bloggen! :-)

Kommentarer
Postat av: Pia

Ser så jätte fint ut allting:)Bra val med bordet:)Kommer kanske och tittar till er en dag,men vad ska jag då ge i inflyttnings present??? när du går och köper det jag skulle ge er???:)Men visserligen bra, för då vet jag ju hade du hade gillat vad jag tänkte till er:) Kram till hela Familjen

2010-02-18 @ 21:59:58
Postat av: Pia

Ser så jätte fint ut allting:)Bra val med bordet:)Kommer kanske och tittar till er en dag,men vad ska jag då ge i inflyttnings present??? när du går och köper det jag skulle ge er???:)Men visserligen bra, för då vet jag ju hade du hade gillat vad jag tänkte till er:) Kram till hela Familjen

2010-02-18 @ 22:00:23
Postat av: Pia

Kanske ska se om det är rätt stavat först:( och sedan inte skicka dubbelt:( men så är det:) Kram igen:)

2010-02-18 @ 22:03:15
Postat av: Mari-Anne

Det ser väldigt mysigt ut :) Hur är det med er? Här är det bra, väntar fortfarande på mina twins, är i v 37 nu :) Ni har hunnit fixa mycket trots ni flyttat in nyss.. Kraam

2010-02-19 @ 09:27:15
Postat av: Lotta

Mysigt har ni i stugan!

Det måste vara skönt att göra precis det man vill och inte behöva hålla inne med all inspiration.Det glädjer oss att ni till slut hittade det hus ni sökte. Puss på er mamma

2010-02-19 @ 21:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0