Äntligen internet!

Idag är det verkligen passande att få internet fungerande... för idag är det ingen vanlig dag, utan det är min födelsedag idag!! Hipp hipp hurra för mig!! ;-)

Ja jag har förstått att flera har saknat mina inlägg, och allting har gått bra! Johny kom hem i fredag äntligen efter tre veckors längtan!

Efter en massa krångel med värmen i det gamla huset vi bodde innan fick vi nog och flyttade in i vårt "nya" hus redan onsdag förra veckan. Och jag måste bara säga, vilken skillnad med värme i huset! Kanon skönt att bo och vara här, och nu kan våra flickor gå "nakna" i huset utan vi ska behöva klä massa på dem så de inte ska frysa. Fast det har varit några dagar rena bastu här men vi lär oss hur man hanterar pannan! Hihi.

I lördags började det bli ett hem här då större möbler flyttade in och på söndagen firade vi hela dagen med att vår älskade Månstråle fyllde 3 år! Stora tösen!

På kvällen efter gästerna åkte hem började jag på en gång med att riva trappan, ska berätta mer om det senare. För nu ska jag fortsätta slipa och därefter måla trappan.

Ville bara säga hej och att allt har gått bra! Vi stormtrivs här, det är så härligt att äga ett hus! Jag kommer att skriva mera inlägg snart om vad vi gjort sen dess med bilder.

/ Jess

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad roligt å höra =) Jag/vi önskar er all lycka till med erat nya hus! hälsa familjen! kramar Jenny

2010-02-12 @ 08:51:17
Postat av: Camilla

Jag är en av dem som kikat här efter nya inlägg!

Grattis på födelsedagen och jag hoppas att ni får möjlighet att fira dig mitt i flyttstöket! Här ska vi städa undan idag!

Kramisar

2010-02-12 @ 10:10:01
URL: http://rainred.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0